Condiții de livrare

Comenzile pot fi livrate numai în România la adresa indicată de client în comandă. Pentru livrarea la o altă adresă, este obligatorie completarea câmpurilor referitoare la „adresa de livrare”.

Livrarea este efectuată de un serviciu de curierat. Aceasta este supusă următoarelor condiții:

• taxă de livrare: 33 RON (TVA inclus)

• livrare gratuită pentru comenzile cu o valoare de 140 RON (fără taxă de livrare)

• termen de livrare: 8 zile lucrătoare (pentru articolele aflate în stoc)

Dacă la momentul livărării destinatarul nu este absent, se va încerca pentru a doua oară livrarea, în a treia zi după prima livrare. Dacă nici a doua livrare nu s-a confirmat, se va încerca livrarea coletului pentru a treia oară, în ziua 5.

În cazul în care nu sunteţi găsit la adresa menţionată, veți primi o înștiințare de livrare din partea serviciului de curierat, în care sunt indicate locul și data de ridicare a coletului. În orice situație, este obligatoriu să verificați starea și conținutul coletului.

În cazul unui incident, livrarea trebuie refuzată, semnând și menționând obligatoriu pe aviz următoarele: „refuzat din cauza stării necorespunzătoare”, precum și data de primire. De asemenea, trebuie contactat telefonic Serviciul clienți:

• (021) 316 87 84

Acest număr poate fi apelat de luni până vineri, între orele 9:00 și 18:00.

În cazul în care constatarea este ulterioară livrării (în termen de maximum 3 zile de la data de primire a bunurilor), trebuie informat și Serviciul de relații cu clienții, care vă va indica procedura care trebuie urmată.

În termen de 7 zile de prima livrare refuzată de client, este trimis un articol înlocuitor.