Manual de utilizare si intrebari frecvente Aspirator robot Smart Force Cyclonic RR8043WH

Cea mai bună performanță de aspirare a prafului de la Rowenta!*

Rowenta Smart Force™ Cyclonic Connect este un aspirator robot ce oferă printre cele mai bune performanțe de aspirare a prafului pentru toate tipurile de suprafețe. Aspiratorul robot oferă o experiență de curățare fără precedent și în aceclași timp ușoară. Acesta este capabil să aspire praful din orice loc datorită sistemul de navigare de înaltă precizie și a tehnologie avansate. De asemenea, Smart Force beneficiază de o interfață prietenoasă, intuitivă și ușor de utilizat și oferă posibilitatea conectării telefonului la acesta pentru confort sporit.

Referință : RR8043WH

Întrebări frecvente

Aplicația robotului este exclusiv pentru smartphone-uri.
Dacă rețeaua ta nu este vizibilă în lista de rețele disponibile, mută dispozitivul mai aproape de modemul de acces la internet.
Dacă rețeaua tot nu este vizibilă, este posibil să nu fie compatibilă cu dispozitivul tău. În principal, rețelele pe 5 GHz nu sunt compatibile. Te rugăm să consulți lista de compatibilitate.
Poți accesa configurările smartphone-ului pentru a verifica dacă acesta este conectat la rețeaua Wi-Fi. Rețeaua Wi-Fi trebuie să aibă o conexiune la internet.
Unele telefoane Xiaomi pot întâmpina probleme la conectare. Poate apărea un număr neobișnuit de mare de ferestre pop-up.
Telefoanele afectate sunt cele cu sistem MIUI (cum ar fi modelele Redmi și Pocophone).

În acest caz, încearcă următorii pași:
Setări > Aplicații > Gestionare aplicații > Roboți Rowenta > Alte permisiuni. Pe această pagină, acceptă permisiunea „Modificare conectivitate Wi-Fi”.
Setări > Wi-Fi > Setări adiționale > Asistent Wi-Fi. Pe această pagină, dezactivează opțiunile disponibile.
Există mai multe motive:
• Nu ai introdus adresa corectă de e-mail pentru contul tău. Verifică adresa.
• Nu ai introdus parola corectă. Pentru resetare, solicită prin e-mail o parolă temporară, apoi modifică parola din Meniul aplicației.
Verifică dacă dispozitivul este compatibil: Listă compatibilitate
Aplicația nu mai este compatibilă cu versiunea de Android 4.4.4 și versiunile anterioare, din cauza securității îmbunătățite a datelor.

În măsura posibilului, îți recomandăm să îți actualizezi dispozitivul la o versiune de Android mai nouă sau să utilizezi un alt dispozitiv compatibil.

Actualizările îți vor permite nu doar să te bucuri de o experiență mai bogată, cu caracteristici noi și compatibilitate cu cele mai recente tehnologii, ci te vor proteja, de asemenea, împotriva posibilelor vulnerabilități de securitate care au fost eliminate în cele mai recente versiuni.
Nu aspira suprafețe umede, orice tip de lichide, substanțe fierbinți (cenușă fierbinte, țigări), substanțe cu particule foarte fine (ipsos, ciment, cenușă etc.), bucăți ascuțite deșeuri de mari dimensiuni (sticlă), produse nocive (solvenți, materiale abrazive etc.), produse agresive (acizi, produse de curățare etc.), produse inflamabile sau explozive (substanțe pe bază de ulei sau alcool).
Amplasează stația de încărcare de bază rezemată de un perete, pe o suprafață plană și într-un loc în care aspiratorul robot o poate găsi cu ușurință.
Această locație trebuie nu dispună de niciun obstacol (inclusiv mochete). Lăsă un spațiu liber de cel puțin 1,5 metru la stânga și la dreapta și de cel puțin 2 metri în fața stației de bază. În cazul în care stația este amplasată într-un colț sau este dificil de găsit, aspiratorul robot nu va putea ajunge la ea.
Amplasează cablul de alimentare al stației de bază de-a lungul peretelui.
Pentru informații suplimentare, consultă instrucțiunile din manualul de utilizare.
Lăsați stația de încărcare de bază conectată permanent la priză (funcția de reîncărcare automată nu este disponibilă dacă stația de încărcare nu este activată).
Da, aspiratorul dumneavoastră robot ROWENTA este prevăzut cu senzori de cădere, care detectează scările și golurile.
Cu toate acestea, pot apărea unele situații în care senzorii nu sunt foarte eficienți. De exemplu, marginile curbate ale scărilor, covoarele de lângă scări, suprafețele alunecoase sau obstacolele pot afecta performanța senzorilor.
Înainte de a pune în funcțiune aspiratorul robot, asigură-te că spațiul nu are obstacole, cordoane de alimentare, îmbrăcăminte sau alte obiecte potențial periculoase, care ar putea provoca defectarea aparatului sau alte accidente.
Da, aspiratorul robot poate fi încărcat la stația de încărcare, chiar dacă alimentarea aspiratorului robot este oprită.
Verificați dacă întrerupătorul de sub robot stă corect în poziția „ON” (pornit).
Opriți imediat aspiratorul robot.
Scoateți compartimentul de praf, filtrul și peria principală.
Lăsați-le să se usuce complet înainte de a le reinstala.
După fiecare utilizare, golește recipientul pentru praf într-un coș de gunoi. Curăță garniturile compartimentului pentru praf cu o lavetă.
Se recomandă curățarea periei centrale o dată pe săptămână.
Pentru mai multe informații, consultă manualul de utilizare.
Se recomandă curățarea filtrelor cel puțin o dată pe săptămână.
Pentru mai multe informații, consultă manualul de utilizare.
Este necesară curățarea în mod regulat a roților din stânga, dreapta și față pentru a îndepărta firele de păr și fibrele prinse în ele.
Se recomandă ștergerea senzorilor și a terminalelor de încărcare (a robotului și a bazei de încărcare) cu o lavetă uscată și curată, o dată pe săptămână.
Oprește robotul înainte de a curăța senzorii și terminalele de încărcare.
Nu utiliza detergenți pentru a curăța aspiratorul robot.
Pentru unele componente se poate folosi apa, pentru altele se poate utiliza doar laveta uscată. Pentru mai multe informații, consultă manualul de utilizare.
Se recomandă înlocuirea filtrului de praf fin și spumă la fiecare 6 luni.
Periile laterale trebuie înlocuite cu unele noi la fiecare 6 luni.
Nu utiliza aparatul. Pentru a evita orice pericol, trebuie să îl înlocuiești la un centru de service autorizat.
Nu utiliza aparatul. Pentru a evita orice fel de pericol, nu atinge terminalele. Trebuie să scoateți din priză stația de încărcare și să o înlocuiești la un centru de service autorizat.
Verifică:
dacă recipientul pentru praf este plin;
dacă filtrele sunt curate;
dacă există obiecte sau gunoi care ar putea astupa orificiul de aspirație de sub robot.
Există mai multe motive:
• Dacă robotul nu a pornit de la stația de andocare, nu se va întoarce la aceasta. În acest caz, robotul va reveni la punctul său de plecare.
• Dacă robotul a aspirat în modul Spot, se va întoarce la punctul de plecare.
• Dacă robotul este ridicat și pus înapoi pe podea, acesta va încerca să se repoziționeze. Dacă nu poate, va reveni la punctul său de plecare.
Verifică următoarele:
• Stația de încărcare nu trebuie să fie instalată pe un covor.
• Stația de încărcare nu trebuie expusă la lumina soarelui și nu trebuie să se afle lângă o sursă de căldură.
• Trebuie să se asigure spațiul liber în partea din față și în părțile laterale ale stației de încărcare, conform instrucțiunilor din manualul de utilizare.
• Mufa este conectată corect la stația de încărcare?
• Cablul încărcătorului este conectat la alimentarea electrică.
• În jurul stației de încărcare, nu există niciun obiect care să obstrucționeze.
• Nu există niciun obiect lângă terminalele stației de încărcare.
• Stația de încărcare este activată (indicatorul LED este verde).

Dacă, după verificarea tuturor acestor aspecte, robotul tot nu poate găsi stația de bază, contactează o companie autorizată pentru repararea aspiratoarelor.
Poți efectua următoarele acțiuni:
• Oprește, apoi pornește întrerupătorul principal.
• Deconectează cablul, apoi conectează-l din nou la stația de încărcare.
• Asigură-te că terminalele de încărcare și ferestrele senzorilor nu sunt obstrucționate, apoi șterge corpul principal și stația de încărcare cu o lavetă uscată. Înainte de a usca cu atenție, nu uita să treci comutatorul de alimentare în poziția de oprire și să oprești robotul.
• Verifică dacă există obstacole, ca de exemplu un obiect reflectorizant, un scaun etc. lângă stația de încărcare.

Dacă, după toți acești pași, încărcarea automată tot nu funcționează corect, contactează o companie autorizată pentru repararea aspiratoarelor.
Aceasta este o situație obișnuită. Aspiratorul poate rămâne conectat la stația de andocare fără niciun risc.
Atenție: folosește doar încărcătorul prevăzut.
Verifică următoarele:
• Dacă întrerupătorul de sub robot se află în mod corect în poziția „ON” (pornit).
• Dacă ecranul este aprins. În caz contrar, încarcă robotul la stația de bază.
Verifică următoarele:
• Sub roți nu există niciun obiect care să obstrucționeze.
• Robotul nu este blocat din cauza denivelărilor pardoselii.
• Nu este afișat niciun mesaj de eroare. (consultă secțiunea despre depanare și coduri de eroare din manualul de utilizare)
Poți efectua următoarele acțiuni:
• Asigură-te că nu există obiecte la distanță mai mică de 10 cm de scări/spații goale.
• Șterge geamurile senzorului cu o lavetă uscată.

Dacă după toți acești pași, problema persistă, contactează o companie autorizată pentru repararea aspiratoarelor.
Asigură-te că peria nu este obstrucționată. Curăță peria de firele de păr și fibrele prinse în ea.
Dacă peria este deteriorată, înlocuiește-o cu una nouă.
Lumina intermitentă și semnalul sonor indică o eroare.
Pentru detalii suplimentare referitoare la descrierea erorii și la soluții, consultă manualul de utilizare.
Poți efectua următoarele acțiuni:
• Verifică dacă gura de admisie este obstrucționată.
• Verifică dacă recipientul pentru praf este fixat corespunzător.
• Golește recipientul pentru praf dacă este plin.
• Îndepărtează peria centrală și curăț-o.
• Verifică dacă filtrul este încărcat.

Dacă după toți acești pași, problema persistă, contactează o companie autorizată pentru repararea aspiratoarelor.
Funcția de siguranță a periei electrice este activată atunci când robotul identifică un risc.

Pot apărea două situații:
Peria electrică se blochează: robotul încearcă să o elibereze și oprește aspirarea și peria electrică.
Robotul va încerca să elibereze peria: dacă nu reușește, se va opri și va trebui să o eliberezi manual.

Dacă peria electrică se blochează în covoarele groase din cauza fibrelor lungi și/sau groase sau dacă robotul a aspirat covorul pentru o perioadă îndelungată de timp, peria electrică se va opri, iar robotul va continua să aspire fără ea.
Robotul poate întâmpina anumite probleme reprezentate de codurile de eroare.
Pentru detalii suplimentare referitoare la codurile de eroare și la soluții, consultă manualul de utilizare.
Este posibil ca filtrul să fie introdus incorect. Încercă să poziționezi corect filtrul în slotul de pe suportul său.
După ce urmezi instrucțiunile din manualul de utilizare pentru pornirea aparatului, asigură-te că priza electrică funcționează prin conectarea unui alt aparat. Dacă în continuare acesta nu funcționează, nu încerca să demontezi sau să repari tu aparatul, ci ia legătura cu un centru de service autorizat.
1. Verifică dacă robotul este conectat în mod corespunzător la rețeaua wireless (lampa Wi-Fi a robotului este aprinsă).
Dacă nu, în timp ce robotul se află în raza de acțiune a rețelei wireless, oprește-l și repornește-l cu ajutorul butonului „ON/OFF” amplasat sub robot.

Dacă lumina este încă stinsă, aceasta poate fi din mai multe motive:
• Robotul poate fi oprit sau nu are suficientă baterie.
• Robotul se află în afara ariei de acoperire a rețelei Wi-Fi.
• Ai modificat parola rețelei Wi-Fi . De aceea, robotul nu mai este conectat la rețeaua Wi-Fi. Trebuie să repornești robotul și să-l reconectezi.
• Software-ul intern al robotului nu a reușit să se actualizeze corect. Urmează instrucțiunile pas cu pas ale aplicației.


2. Lumina Wi-Fi a robotului este aprinsă, dar aplicația nu se poate conecta.
Smartphone-ul nu este conectat la Internet (rețea Wi-Fi sau 3G / 4G).
Acest lucru este normal, deoarece ești conectat la produs, care nu are conexiune la internet.
Pentru anumite modele de smartphone, după ce s-a conectat la rețeaua Wi-Fi a produsului, este posibil să apară un mesaj care solicită confirmarea că dorești să rămâi în această rețea care nu are conexiune la internet. Pentru ca asocierea să fie realizată cu succes, trebuie să răspunzi că dorești să te conectezi oricum la această rețea.
Nu, acest aparat a fost conceput doar pentru folosire la interior.
Da, senzorii aspiratorului robot nu necesită lumină pentru efectuarea unei sesiuni de curățenie.
Aspiratorul robot este eficient pe pardoseală cu suprafață dură, cum ar fi: suprafețe acoperite cu plăci ceramice, parchet, podele laminate, linoleum și covoare cu grosimea maximă de 1,5 cm.
Da, este recomandată folosirea aspiratorului robot pentru menținerea curățeniei, dar există suprafețe pe care robotul nu obține rezultate la fel de bune ca aspiratoarele obișnuite.
Da, prin intermediul aplicației mobile poți programa o singură sesiune de curățare sau poți configura o funcție de curățare zilnică.
Robotul este limitat la un program pe zi pentru a asigura o curățare optimă a tuturor camerelor accesibile.
Da. Robotul va trece în modul repaus atunci când este complet reîncărcat.
Da, robotul se va întoarce automat la stația de încărcare atunci când, în timpul procesului de curățare, nivelul bateriei este redus.
După finalizarea încărcării, aspiratorul va reporni procesul de curățare.
Acest lucru se datorează faptului că robotul nu a pornit de la stația de andocare: deoarece robotul se întoarce la punctul de plecare, acesta va reveni la locul în care a început să aspire în modul Spot.
Aparatul dumneavoastră conţine materiale valoroase care pot fi recuperate sau reciclate. Predaţi aparatul la un punct public de colectare a deşeurilor.
În cazul în care credeți că lipsește o componentă, contactați Centrul de servicii pentru clienți și vă vom ajuta să găsiți o soluție potrivită.
Vizitați secțiunea „Accesorii” a site-ului nostru pentru a găsi cu ușurință toate articolele de care aveți nevoie pentru produsul dumneavoastră.
Puteţi găsi informaţii mai amănunţite în secţiunea Garanţie a acestui site.
Poți să folosești robotul împreună cu altă persoană dacă fiecare persoană descarcă aplicația robotului Rowenta și urmează instrucțiunile de conectare.
Pentru ca telefonul tău să detecteze rețelele Wi-Fi din jur, aplicația are nevoie de permisiunea de a utiliza funcția de localizare, așa cum solicită Google.
Dacă nu accepți această solicitare, telefonul nu va putea găsi produsul și nu va putea realiza asocierea.
Aceste informații nu vor fi utilizate sau stocate.