Questions fréquentes forfaits de réparation

Pachete de reparații

Aveți o întrebare despre pachetul dvs. de reparații?

Economisiți timp găsind răspunsul prin câteva clicuri.

Întrebări Frecvente

Funcționarea pachetelor de reparații

Procesul de comandare

Reparatorul meu local (de cartier) nu se află pe lista dvs. de reparatori, îi pot solicita în continuare să îmi repare dispozitivul?
Pachetele de reparații sunt suportate de reparatorii autorizați care s-au alăturat programului. În cazul în care reparatorul dvs. nu face parte din lista noastră, serviciul nu poate fi efectuat în cadrul achiziției pachetului de reparații.
 
Modulul de căutare a unui reparator nu funcționează
Dacă nu reușiți să vizualizați harta de localizare geografică a tuturor reparatorilor disponibili, este posibil să fie vorba despre o problemă tehnică temporară. Prin urmare, vă invităm să contactați serviciul nostru pentru clienți pe pagina noastră de Contact/Altele/Defecțiune pe site-ul de internet și să încercați să plasați comanda mai târziu
 
Cum procedez dacă nu mi-am primit documentele – factura, bonul de reparație, etichetele de transport, linkul de urmărire a coletelor – prin e-mail în termen de 3 de ore de la comandarea pachetului de reparații?
Toate detaliile și documentele referitoare la comanda dvs. a pachetului de reparații se regăsesc în Contul meu/Comenzile mele și informații, la numărul de comandă respectiv.
Dacă nu puteți găsi comanda în acest meniu, înseamnă că aceasta nu a fost validată și, prin urmare, nu ar fi trebuit să fiți taxat. Prin urmare, vă propunem să efectuați comanda din nou.
În cazul în care ați fost taxat oricum sau dacă documentele nu sunt prezente în comanda dvs., contactați serviciul pentru clienți prin intermediul formularului de contact sau telefonic la 021/316.87.84 (tarif apel fără suprataxă) de luni până vineri, de la 9:00 la 18:00.
Unde pot găsi documentele și linkul de urmărire asociate comandării pachetului meu de reparații?
Toate detaliile și documentele referitoare la comanda dvs. a pachetului de reparații se regăsesc în Contul meu/Comenzile mele și informații, la numărul de comandă respectiv.
În cazul în care documentele nu sunt prezente în comanda dvs., contactați serviciul pentru clienți prin intermediul formularului de contact sau telefonic la 021/316.87.84 (tarif apel fără suprataxă) de luni până vineri, de la 9:00 la 18:00.
 
Pot comanda două pachete de reparații în aceeași comandă?
Fiecare pachet de reparații trebuie să facă obiectul unei singure comenzi specifice, care nu poate conține niciun alt produs. Dacă aveți nevoie de mai mult de un pachet de reparații, vă invităm să plasați o comandă per pachet.
 
Este obligatoriu să creez un cont pentru a plasa o comandă de pachet de reparații?
Crearea contului este necesară pentru a putea răspunde așteptărilor dvs. Un cont de client vă permite să profitați de numeroase caracteristici, precum posibilitatea de a urmări comenzile, de a înregistra produsele și pachetele, de a vă abona la buletinul nostru de știri și de a înregistra un reparator.
 
Pot achiziționa pachetul de reparații direct de la reparator?
Comercializarea pachetului de reparații este un serviciu complet și exclusiv oferit de marca noastră, numai pe site-ul nostru de internet.
 

Plata și rambursarea

Mi s-a rambursat mai puțin decât era preconizat. Cum este posibil acest lucru?
Ați emis o cerere de retragere după achiziționarea unui pachet de reparații în termenul legal de 14 zile. Dacă serviciul nu a fost început, adică nu ați dat dispozitivul reparatorului, în mod normal trebuie să primiți o rambursare integrală. În caz contrar, contactați serviciul nostru pentru clienți.
 
Pot comanda un pachet de reparații și să plătesc numai atunci când îmi colectez dispozitivul reparat?
Pachetele de reparații trebuie plătite la comandare. Deoarece prețul fiecărui pachet este fix și unic pentru fiecare categorie de produse, nu vi se va percepe nicio taxă suplimentară la returnarea produsului reparat.
 

Dreptul de retragere

Cum procedez dacă doresc să anulez comanda pachetului meu de reparații?
Aveți la dispoziție 14 zile lucrătoare pentru a anula comanda pachetului de reparații de la data achiziției.
Dacă nu ați dus încă dispozitivul la reparator, puteți solicita o rambursare a comenzii dvs. de reparație prin intermediul paginii noastre de contact/Comandă plasată/Anulează o comandă – Termen de retragere sau telefonic la 021/316.87.84 (tarif apel fără suprataxă) de luni până vineri, de la 9:00 la 18:00.
Dacă dispozitivul dvs. se află deja la reparator, consultați secțiunea privind dreptul de retragere din termenii și condițiile noastre de vânzare pentru regulile de rambursare și contactați telefonic consilierii noștri la 021/316.87.84 cât mai curând posibil (tarif apel fără suprataxă) de luni până vineri, de la 9:00 la 18:00. Rețineți că utilizarea formularului online poate necesita un timp de procesare mai lung de către consilierii noștri, ceea ce nu ar permite oprirea cât mai curând posibil a unei reparații începute.
 

Trimitere și recepție

Cum procedez dacă doresc să schimb reparatorul pentru a utiliza pachetul meu de reparații?
Ați selectat un reparator atunci când ați comandat pachetul de reparații. Dacă doriți să îl schimbați, acest lucru este posibil. Pur și simplu verificați dacă noul furnizor de servicii ales de dvs. este prezent în lista noastră cu mențiunea „Reparație preplătită la tarif fix” la detaliile serviciilor, consultând harta reparatorilor.
Pentru a revendica bonul de reparație, accesați noul reparator selectat, cu bonul emis inițial. Prezența adresei reparatorului anterior nu anulează în niciun caz preluarea sarcinii reparației.
 
Produsul meu are un număr mare de piese și accesorii pentru funcționare, trebuie să le aduc pe toate la reparator în momentul depunerii acestuia?
Pentru a putea repara dispozitivul, trebuie să aduceți numai accesoriile necesare pentru diagnosticarea și testarea produsului. Dacă este necesar, reparatorul vă va solicita accesoriile necesare pentru diagnosticarea respectivă.
 
Cum pot completa bonul de reparație?
Bonul de reparații trebuie completat integral înainte de expedierea sau depozitarea produsului. Trebuie să indicați:
  • Datele dvs.: nume, prenume, e-mail (indispensabilă pentru primirea comunicărilor din partea reparatorului cu privire la desfășurarea reparației)
  • O descriere cât mai precisă posibil a defecțiunii constatate
  • Lista de accesorii detașabile, indispensabile diagnosticării și testării produsului, pe care le furnizați împreună cu produsul
  • Data
  • Semnătura dvs.

Procesul de reparare

Am dus dispozitivul la reparator, dar încă nu am primit nicio informație cu privire la modul în care a fost procesată reparația.
Dacă nu ați primit nicio informație cu privire la modul în care a fost procesată reparația, vă invităm să contactați reparatorul.
 
Ce se întâmplă dacă nu este constatată nicio defecțiune la produsul meu?
În cazul în care în urma diagnosticării de către reparator nu este constatat niciun defect, prețul pachetului de reparații vă va fi rambursat, iar produsul vă va fi returnat.
 
Dispozitivul meu nu poate fi reparat
Ne angajăm, în măsura în care este posibil, să facem produsele noastre eligibile pentru reparare timp de 15 ani, prin fabricarea și depozitarea pieselor de schimb pe termen lung. Acest lucru le permite reparatorilor profesioniști autorizați Rowenta să depaneze o defecțiune care ar putea apărea la un dispozitiv în timpul perioadei de garanție și dincolo de aceasta.
Cu toate acestea, în ciuda eforturilor noastre, piesele pot fi temporar indisponibile. Veți fi apoi contactat pentru a vi se propune să așteptați până când vom putea continua reparația sau puteți solicita să vă recuperați produsul și să vă fie rambursat integral costul pachetului dvs. de reparații.
Este posibil ca, uneori, un produs să nu poată fi reparat, iar în acest caz, îl puteți recupera de la reparator și prețul pachetului vă va fi rambursat integral.
 

Garanție

Articolul meu reparat nu funcționează la recepție sau se defectează în cele 6 luni de prelungire a garanției.
Puteți revendica garanția care acoperă întregul articol pe o perioadă de 6 luni de la repararea acestuia.
Pentru a face acest lucru, vă invităm să mergeți la reparatorul care s-a ocupat de produsul dvs., cu bonul de reparație furnizat la prima intervenție.
 
Articolul meu reparat nu mai funcționează după cele 6 luni de prelungire a garanției.
Garanția acoperă întregul articol timp de 6 luni de la repararea acestuia, după care produsul nu mai este în garanție. Prin urmare, vă invităm să apelați la un reparator pentru a-l repara sau să plasați o comandă pentru un nou pachet de reparații.
 
Garanția poate fi reînnoită?
Nu comercializăm prelungiri de garanție. Cu toate acestea, după reparare, întregul dvs. dispozitiv este acoperit de garanția extinsă de 6 luni (nu doar elementele reparate).
După această perioadă de 6 luni, dacă dispozitivul dvs. se defectează din nou, vă invităm să comandați un pachet de reparații.
 
Ce acoperă garanția extinsă de 6 luni inclusă în serviciul pachetului de reparații:
Garanția de 6 luni acoperă întregul produs și nu numai elementele reparate în cursul serviciului.