Meniu

Rowenta este un brand renumit din 1909.
Îți prezentăm în continuare etapele cheie ale evoluției sale.

din 1884 până în anii 1960 Începuturile brand-ului

În 1884, Robert Weintraud, un industriaș din Offenbach, creează compania Weintraud & Co GmbH, care produce rechizite pentru birou, accesorii pentru fumători, lămpi și ceasuri.

Robert Weintraud Photography

Robert Weintraud

1909

În decembrie 1909, acesta înființează brand-ul Rowenta, al cărui nume se inspiră din numele său.

Rowenta se dezvoltă rapid datorită design-ului rafinat și calității înalte a produselor sale

design-ului rafinat
and high-quality products.
Oferind aparate de uz casnic

Oferind aparate de uz casniccare utilizează tehnologii de vârf, aceasta lansează cu succes noi produse.

  • Primele
    Fiare de călcat

  • Primele
    Fiare de călcat

  • Primele
    Fiare de călcat

1949

Lansarea primul fier de călcat controlat prin termostat, cu elemente de încălzire din ceramică.
Noul logo.

din anii 1960 până în anii 2000 Focus pe inovare

  • KG-22 cafetiere

    NUME DE COD: KG-22

    Detalii

    Rowenta lansează un produs care va deveni un best-seller: cafetiera KG-22. Cunoscută sub numele de Filtermatic, cafetiera KG-22 include o plită care menține cafeaua caldă. Incredibil de ușor de utilizat, cafetiera KG-22 își datorează succesul performanței sale și rapidității uimitoare pentru acea perioadă (1 litru de cafea gata în doar câteva minute) și design-ului său elegant. 1,1 milioane de cafetiere sunt vândute în doar 8 ani!

  • PRIMELE ASPIRATOARE ROWENTA

    Detalii

    În anii 1970s, Rowenta își construiește reputația grație atenției acordate detaliilor, calității și eleganței. Își lărgește portofoliul incluzând în el primele aspiratoare: aspiratoare verticale, aparate de lustruit podeaua și aparate de curățare pe bază de abur. Rowenta are o evoluţie remarcabilă, brand-ul fiind asociat cu inovarea tehnologică și cu performanța.

  • ASPIRATOARELE UŞOARE

    Detalii

    În 1976 Rowenta lansează primul aspirator multifuncţional: aspiratorul Bully. Acesta aspiră atât lichidele cât și praful (aspiră apa, dar nu spală). Fiecare detaliu este analizat cu atenție pentru a-l face cât mai practic posibil: aspirare verticală, capacitate mare, 5 roți multidirecționale, putere mare de aspirare și tehnologie de reducere a zgomotului integrată. Este începutul revoluției în domeniul aspiratoarelor! Mai puternice ca niciodată, primele aspiratoare Rowenta devin rapid produsele sale de referință. Prin urmare, compania se concentrează pe crearea unor modele mai uşoare și cu un design mai elaborat.

  • PRIMELE PRODUSE DE ÎNGRIJIRE PERSONALĂ

    Detalii

    Alături de celelalte activități ale sale, Rowenta investește în industria produselor de îngrijire personală în plină expansiune în acel moment. Prima sa periuță de dinți electrică se menține câţiva ani în topul vânzărilor în Germania. Design-ul, tehnologia și performanța constituie motto-ul Rowenta privind produsele sale – exact cum își imaginase fondatorul său.

  • ROWENTA REINVENTEAZĂ FIARELE DE CĂLCAT

    Detalii

    La începutul anilor 1990, Rowenta lansează fiarele de călcat profesionale DE800 și DM800, care devin fiare de călcat reprezentative și aduc un enorm succes brand-ului. Fiind în căutare constantă a inovației, în 1991 Rowenta lansează fierul de călcat Surfline. Prin lansarea acestuia, brand-ul aduce un nou element inovator: sistemul de „căldură și aburi” care permite încălzirea continuă a fierului, datorită aburului, utilizatorul nemaifiind nevoit să aștepte ca acesta să se reîncălzească.

  • APARATELE DE COAFAT

    Detalii

    Aparatele de coafat au dat startul unei noi tendințe în anii 1990. Dorința de a fi la modă începe să se manifeste în acea perioadă de la o vârstă din ce în ce mai tânără, tinerii adulți dorind să-și poată coafa părul precum celebritățile lor preferate. Datorită unei abordări orientate către consumatori, bazate pe studii și pe observarea tendințelor majore la nivel mondial din domeniul modei (părul îndreptat în stilul poker straight, buclele glamour, uscarea naturală al părului), Rowenta creează o întreagă gamă semi-profesională de aparate de coafat.

  • DYMBO

    Detalii

    În 1994, Rowenta inventează aspiratorul Dymbo, primul aspirator compact: acesta poate fi purtat pe umăr şi este la fel de performant ca un aspirator cu dimensiuni mari. Este imposibil să aspiri colțurile camerei? În 1997 își face apariția aspiratorul Delta System care dispune de o duză triunghiulară.

  • NOUA TALPĂ CU TEHNOLOGIE LASER

    Detalii

    Rowenta creează o nouă talpă, cu tehnologie Laser, pentru fiarele sale de călcat care este foarte rezistentă, datorită noului proces utilizat pentru a întări oțelul inoxidabil. Este conceput un nou sistem de orificii pe talpa fierului, care concentrează și difuzează aburul, pentru a face sesiunile de călcat mai eficiente.

  • ASPIRATORUL FĂRĂ SAC INFINIUM

    Detalii

    Aspiratorul fără sac Rowenta denumit Infinium reprezintă esența puterii, a tehnologiei și a design-ului. Proiectantul acestuia, Dick Powell, s-a concentrat pe remarcarea dintr-o singură privire a fiecăruia dintre aceste aspecte. Infinium este combinaţia unică între un design rafinat (de la carcasă, la peria Delta Activ și până la rezervorul transparent, amovibil) şi tehnologia inovatoare Air Force System, inspirată din industria aeronautică. Acesta se diferențiază de celelalte categorii datorită puterii sale și design-ului său futurist.

dezvoltarea Rowenta pe plan internațional

Rowenta a lăsat o impresie puternică asupra utilizatorilor exigenți, care au fost captivați de calitatea produselor și a inovațiilor sale.

din 2000 și până astăzi Rowenta își afirmă valorile

  • Design

  • Rowenta se distinge prin design-ul produselor sale.

    design-ul
    produselor sale.

    Rowenta încheie de asemenea parteneriate cu brand-urile de top de pe piață.

    parteneriate
    cu brand-urile de top de pe piață.

    Produsele sale sunt pe primul plan în cadrul evenimentelor și locațiilor importante.

    primul plan
    în cadrul evenimentelor și locațiilor importante.
    • în
      2004
      Rowenta este premiat pentru gama sa Brunch, creată de către proiectantul Jasper Morrison.
    • din
      2006
      Rowenta a colaborat cu Elite Model Look pentru a oferi o gamă exclusivă de aparate de coafat.
    • în
      2008
      Rowenta se implică în acest extraordinar eveniment din domeniul modei. Stiliști celebri utilizează produsele Rowenta în culise.
    • în
      2012
      placa de îndreptat părul Steampod își face intrarea în saloanele de coafură după cinci ani de cercetare realizată în colaborare cu L'Oréal.
  • Etichetarea ecologică

  • Rowenta se angajează să reducă impactul produselor sale asupra mediului, menținându-și totodată nivelul înalt de performanță

    impactul
    produselor sale asupra mediului,
    menținându-și totodată nivelul înalt de performanță

    O provocare pe măsura ambițiilor sale

    ambițiilor sale
    • în

      2012
      este lansată gama de produse Rowenta Eco Intelligence, cu obiectivul de a diminua consumul de energie, menținând însă nivelul de performanță.
    • Pentru această gamă, Rowenta colaborează cu WWF pentru a proteja mediul de-a lungul întregului ciclu de viață al produselor sale.
  • Ușor de utilizat

  • Rowenta investește în cercetare pentru design-ul noilor produse pentru a garanta un confort optim al utilizării fără a compromite rezultatele.

    design-ul noilor produse
    pentru a garanta un confort optim al utilizării fără a compromite rezultatele.
    • timp de
      15 ani
      Rowenta s-a concentrat asupra diminuării nivelului de zgomot emis de produsele din toate gamele sale.
    • Uscătorul de păr Rowenta Silence AC Sensor, de 5 ori mai silențios, asigurând un confort deosebit în utilizare, a fost lansat cu succes în
      2011
    • Cu 62 dB(A), aspiratorul Silence Force Extreme este „cel mai silențios aspirator” de pe piață.
    • Silence Steam. Numele noii stații de călcat cu abur Rowenta dă tonul noului nivel al zgomotului, diminuat cu 15 decibeli.
    • în
      2013
      Soft Extreme oferă femeilor o epilare nedureroasă. Volum'24 Respectissim conferă volum întreaga zi, protejând totodată părul.

2014 Tehnologie pentru o viață mai frumoasă

 

Un nou motto pentru a scoate în evidență ADN-ul brand-ului: înfrumusețarea vieții cu ajutorul unei tehnologii de înaltă performanță care oferă rezultate perfecte.

Compară