1. Contact Rowenta – serviciul de relații cu clienții

Poți contacta serviciul nostru de relații cu clienții pentru orice sesizare legată de produsele și serviciile noastre. Totodată, pentru a găsi rapid o soluție, sugerăm să verifici mai întâi următoarele secțiuni:

2. Dorești să afli mai multe despre serviciile noastre? Urmărește informațiile din secțiunile următoare:

3. Produsul tău nu mai funcționează corespunzător?

Te rugăm să iei legătura cu unul din centrele noastre de service autorizate.

Rowenta a acreditat centre de service specializate în România pentru repararea produselor atât aflate în garanție, cât și a celor ieșite din garanție, precum și pentru comercializarea accesoriilor și pieselor de schimb.

4. Ne poți contacta folosind un formular online simplu pentru a crea un ticket. Te rugăm să alegi un subiect potrivit solicitării tale. Completează formularul și trimite-l către echipa noastră. Vom reveni cu un răspuns cât se poate de repede:

Completează formularul

5. Dorești să ne contactezi telefonic?

Serviciul Clienți ROWENTA

021/316.87.84 
(linie telefonică cu tarif normal)
Luni - Vineri:
9:00 - 18:00

Datele tale personale sunt procesate de Groupe SEB România astfel încât să îți putem răspunde întrebărilor sau să îți trimitem informațiile cerute. Ai dreptul să îți accesezi datele și să le editezi sau să îți exerciți dreptul de opoziție utilizând formularul sau contactându-ne la adresa sau la numărul de telefon menționat în pagină.

Serviciul nostru de relații cu clienții - serviciul post-vânzare este capabil să răspundă tuturor sesizărilor tale referitoare la produsele și serviciile Rowenta. Te rugăm să nu eziți să ne contactezi telefonic în timpul programului de call center afișat mai sus. În afara acestor ore, poți folosi formularul nostru de contact și vom răspunde sesizării tale în cel mai scurt timp posibil. Doar informațiile și datele de contact comunicate pe site-ul Rowenta.ro sunt oficiale.