Manual de utilizare si intrebari frecvente INSTANT COMFORT

Referință : SO6520F0

Documentație

Întrebări frecvente

În cazul unei supraîncălziri anormale, se activează o alarmă sonoră, se aprinde un semnal luminos şi se întrerupe alimentarea cu curent a elementului de încălzire. Dispozitivul va reporni imediat ce va fi resetat la o poziţie normală şi după ce se va răci.
Pentru a proteja ţevile iarna, de exemplu, când termostatul este în poziţia anti îngheţ şi temperatura camerei este în jur de 5°C (41°F), dispozitivul va porni automat. Această poziţie va menţine temperatura camerei la aproximativ 7°C (45°F).
Este important să lăsați aparatul să se răcească înainte de a înfășura cablul. Când nu folosiți aparatul, depozitați-l într-un loc uscat.
După ce urmați instrucțiunile din manualul de utilizare pentru pornirea aparatului, asigurați-vă că priza electrică funcționează prin conectarea unui alt aparat. Dacă în continuare acesta nu funcționează, nu încercați să demontați sau să reparați dumneavoastră aparatul, ci duceți-l la un centru de reparații autorizat.
Nu utilizaţi aparatul. Pentru a evita orice pericol, duceţi-l
la un centru de service autorizat pentru a fi înlocuit.
Puneți toate comutatoarele în poziția oprit și scoateți din priză aparatul.
Nu, consumul de energie electrică depinde doar de puterea radiatorului.
Relaţia dintre nivelul de putere şi suprafaţa de încălzit depinde de temperatura dorită, de temperatura exterioară şi de gradul de izolare a casei. În medie, utilizaţi raportul 100 W/m².
Motorul aerotermei funcţionează fără elementul de încălzire.
Nu, trebuie să respectați măsurile de siguranță referitoare la utilizarea aparatului de încălzire în baie. Trebuie să verificați dacă aparatul este conceput pentru a fi utilizat în orice încăpere din locuința dumneavoastră, inclusiv în încăperi în care există riscul unor împroșcări cu apă, cum ar fi bucătărie sau baie; consultați indicațiile din manualul de utilizare.
Aparatul dumneavoastră conţine materiale valoroase care pot fi recuperate sau reciclate. Predaţi aparatul la un punct public de colectare a deşeurilor.
În cazul în care credeți că lipsește o componentă, contactați Centrul de servicii pentru clienți și vă vom ajuta să găsiți o soluție potrivită.
Vizitați secțiunea „Accesorii” a site-ului nostru pentru a găsi cu ușurință toate articolele de care aveți nevoie pentru produsul dumneavoastră.
Puteţi găsi informaţii mai amănunţite în secţiunea Garanţie a acestui site.