Rowenta Purificator Intense Pure Air Connect PU6080F0 Instrucţiuni de utilizare

Filtrare până la 100% a alergenilor & particulelor fine*

Bucură-te de un air perfect filtrat pentru un stil de viață sănătos datorită purificatorului Rowenta Intense Pure Air Connect. Cele 4 nivele de filtrare oferă un aer filtrat până la 100% de alergeni și particule fine*, în timp ce formaldehidele sunt distruse permanent. Silențios, dar totuși rapid și puternic, purificatorul dispune de un sistem inteligent ce detectează automat și se adaptează calității aerului pentru o utilizare confortabilă. Aplicația pentru mobil sporește acest confort pentru ca tu să beneficiezi de aer proaspăt și curat în fiecare zi.

Referință : PU6080F0

Documentație

Întrebări frecvente

1) Pentru conectare, durează între 15 și 30 de secunde de la apăsarea butonului Wi-Fi.
2) Încercarea de conectare poate fi întreruptă și punctul de acces al rețelei "AIR PURIFIER XXXX" poate să nu mai fie afișat. Reține că, în cazul în care nu se realizează nicio conexiune la rețeaua „AIR PURIFIER XXXX”, aceasta va dispărea în 5 minute.
Verifică dacă funcția Wi-Fi este activată. O poți activa apăsând simultan butonul „light” (lumină) și butonul „Wi-Fi” timp de 3 secunde. Vei auzi un bip „ding-dong”, care te anunță că funcția Wi-Fi este activată. Poți apăsa din nou butonul Wi-Fi, pentru a verifica dacă LED-ul iluminează intermitent.

Desigur, dacă nu dorești să mai utilizezi funcția Wi-Fi, poți apăsa simultan butonul „light” (lumină) și butonul „Wi-Fi” timp de 3 secunde, pentru a dezactiva funcția Wi-Fi.
Nu. Pentru a efectua asocierea, telefonul tău trebuie să fie conectat la rețeaua Wi-Fi proprie. După ce reușești să conectezi purificatorul la rețeaua Wi-Fi, poți controla produsul de oriunde există acoperire 3G/4G. Dacă încerci efectuarea conexiunii a doua oară, înainte de a începe, nu ezita să verifici dacă telefonul tău este permanent conectat la rețeaua Wi-Fi de domiciliu.
Această situație este normală. Te conectezi la rețeaua generată de purificatorul tău de aer, iar aceasta nu are acces la internet. Pentru a continua, trebuie să te conectezi și la această rețea („AIR PURIFIER xxxx”).
Pentru a activa sau dezactiva funcția Wi-Fi, poți apăsa simultan butonul „light” (lumină) și butonul „Wi-Fi” timp de 3 secunde.
Verifică dacă lumina butonului Wi-Fi al produsului se aprinde continuu sau intermitent.
Dacă se aprinde continuu, produsul este conectat corect la rețeaua Wi-Fi casnică, însă serviciul cloud nu l-a putut asocia contului tău. Încearcă din nou mai târziu.

Dacă se aprinde intermitent, produsul nu este conectat la rețeaua Wi-Fi casnică. În acest caz, verifică următoarele elemente:

Conexiunea la internet:
- Rețeaua Wi-Fi casnică are conexiune la internet?
- Dacă rețeaua Wi-Fi casnică are nevoie de un proxy pentru a avea acces la internet, asocierea nu va funcționa.

Wi-Fi:
- Ai selectat rețeaua Wi-Fi casnică corectă?
- Ai introdus corect parole rețelei Wi-Fi casnice? (Lungimea maximă a parolei rețelei Wi-Fi casnice: 64 de caractere).
- Numele SSID introdus este incorect?
- Ai introdus manual numele rețelei Wi-Fi de pe banda de 5 GHz? Produsul este compatibil cu banda de 2,4 GHz, nu cu cea de 5 GHz.
- Telefonul este prea departe de punctul de acces Wi-Fi casnic/de produs?
- Produsul este prea departe de punctul de acces Wi-Fi casnic/de telefon?
- Poate exista o problemă de compatibilitate: verifică lista noastră.


Dacă asocierea nu funcționează după verificarea tuturor acestor elemente, contactează serviciul post-vânzare.
Poți repeta procesul de asociere: în aplicație, mergi la Profilul meu > Aparatul meu > Adaugă un produs. Va începe procesul de asociere.
Unele telefoane Xiaomi pot întâmpina probleme la conectare. Poate apărea un număr neobișnuit de mare de ferestre pop-up.
Telefoanele afectate sunt cele cu sistem MIUI (cum ar fi modelele Redmi și Pocophone).

În acest caz, încearcă următorii pași:
Setări > Aplicații > Gestionare aplicații > Pure Air > Alte permisiuni. Pe această pagină, acceptă permisiunea „Modificare conectivitate Wi-Fi”.
Setări > Wi-Fi > Setări adiționale > Asistent Wi-Fi. Pe această pagină, dezactivează opțiunile disponibile.
După ce ai introdus parola, întâmpini o eroare la conectarea la cloud.

• Când te conectezi la cloud, este necesară o conexiune la internet pentru a asocia cu succes dispozitivele. Pentru aceasta, poți activa datele mobile sau te poți reconecta automat la rețeaua de domiciliu.
• Asigură-te că data și ora de pe telefon sunt corecte. Orice diferență va împiedica conexiunea.

După mai multe încercări nereușite:
• Repornește receiverul Wi-Fi.
• Deconectează purificatorul de aer, așteaptă 10 secunde, apoi reconectează-l.

După mai multe încercări nereușite, poți reseta dispozitivul urmând pașii următori:
• Apasă butoanele „Lumină” și „Blocare” timp de 3 secunde.
• Apoi deconectează purificatorul de aer timp de 10 secunde și reconectează-l.
După ce ai introdus parola, întâmpini o eroare referitoare la conectarea la rețeaua Wi-Fi.

1. Verifică parola Wi-Fi și reintrodu-o cu grijă.
2. Ține smartphone-ul apropiat de dispozitiv și de modemul de internet până la sfârșitul procesului de conectare.
3. Dispozitivul nu se poate conecta la rețele publice, cum ar fi cele disponibile în hoteluri.
4. Telefon Android: La conectarea la dispozitiv, poate apărea o fereastră pop-up. În timpul procesului de conectare, aplicația te va conecta automat la purificatorul de aer. Este important să rămâi conectat la această nouă rețea.
În funcție de telefon, iată câteva exemple de probleme pe care le poți întâlni:
Dacă fereastra pop-up îți spune că vei schimba rețeaua deoarece cea la care ești conectat nu are internet, refuză.
• Dacă fereastra pop-up te întreabă dacă dorești să rămâi conectat la rețea fără internet, acceptă.
Dacă fereastra pop-up îţi spune că rețeaua nu are internet, dar nu sugerează schimbarea rețelelor, nu face nimic.

După mai multe încercări nereușite:
• Repornește receiverul Wi-Fi.
• Deconectează purificatorul de aer, așteaptă 20 de secunde, apoi reconectează-l.
Dacă purificatorul de aer se află în modul „Neconectat”, trebuie să activezi modul Wi-Fi:
• Apasă butoanele „Lumină” și „Wi-Fi” în acelaşi timp. Dacă auzi un semnal sonor, funcția „Wi-Fi” este disponibilă.
• Poți apăsa butonul Wi-Fi pentru a activa difuzarea.
Dacă încă întâmpini o eroare după mai multe încercări nereușite:
• Repornește receiverul Wi-Fi.
• Deconectează purificatorul de aer, așteaptă 20 de secunde, apoi reconectează-l.

Dacă eroarea persistă, se poate datora utilizării necorespunzătoare a telefonului:

Telefon Android:
În timpul procesului de conectare, aplicația te va conecta automat la purificatorul de aer. Este important să rămâi conectat la această nouă rețea.
În funcție de telefon, pot apărea diferite ferestre pop-up în timpul conectării:
• Dacă fereastra pop-up îți spune că vei schimba rețeaua deoarece cea la care ești conectat nu are internet, refuză.
• Dacă fereastra pop-up te întreabă dacă dorești să rămâi conectat la rețea fără internet, acceptă.
• Dacă fereastra pop-up îţi spune că rețeaua nu are internet, dar nu sugerează schimbarea rețelelor, nu face nimic.

iPhone:
În timpul conectării la dispozitiv, va apărea o fereastră pop-up care îţi va cere să te conectezi la rețeaua „AIR PURIFIER XXXX”. Acceptă făcând clic pe „Conectare”.
Dacă nu reușești acest pas de mai multe ori, repornește telefonul și încearcă din nou.
Această situație este normală. Aplicația ta necesită conexiune la internet pentru a descărca conținut precum: dispozitive, acces la pagini cu conținut juridic, programe...
Dacă momentul ales este mai devreme decât ora curentă, produsul va porni, în mod implicit, în ziua următoare.
Pentru ca smartphone-ul să detecteze rețelele Wi-Fi-ul din zonă, aplicația are nevoie de permisiunea de a utiliza funcția de localizare, așa cum solicită Google. Dacă nu accepți această solicitare, telefonul nu va putea găsi produsul și nu va putea realiza asocierea.
Aceste informații nu vor fi utilizate sau stocate de Rowenta.
Permisiunea ta referitoare la utilizarea locației poate fi utilizată, de asemenea, pentru a îți oferi informații despre calitatea aerului din exterior și polenul prezent în aer în zona ta.
Trebuie să intri în setările aplicației pentru a o reactiva, revenind apoi.
Urmează cele 2 instrucțiuni de mai jos:

1) Permite utilizarea locației din setările aplicației:
• Trebuie să apeși butonul „Mergi la setări” și să activezi opțiunea.

2) Activează locația Google în setările globale ale telefonului:
• Mergi la setările telefonului.
• Introdu „locație” în bara de căutare și mergi la secțiunea corespunzătoare.
• Activează locația (ON).
• Dacă ai opțiunea de a alege metoda de localizare, alege „Înaltă precizie”.

• Poți obține informații precise privind calitatea aerului din casa ta, indicată de purificator de aer.
• Poți obține informații despre calitatea aerului exterior și despre prezența polenului, pe baza locației determinate de tine.
• Poți porni/opri aparatul purificator de aer prin intermediul aplicației: dacă ai o conexiune la internet pe smartphone, îți poți controla produsul de oriunde.
• Poți crea programe de funcționare pentru aparatul purificator de aer.
• Poți verifica starea filtrelor. Vei fi informat(ă) când trebuie să schimbi filtrul, pe care îl poți cumpăra online, fără a pierde timp.
• Poți afla câtă poluare a filtrat purificator de aer în casa ta, convertită în numărul corespunzător de țigări pe care le-ai fi fumat.
Pagina principală are 4 componente:
  1. Informaţii privind aerul din exterior:
    Aplicația îți oferă informații despre calitatea aerului exterior și prezența polenului în aer în locația aleasă: poți accepta geolocalizarea sau poți selecta numele orașului tău în aplicație.

  2. Informaţii privind aerul din interior:
    Aplicația îți oferă informații în timp real despre calitatea aerului din interior, provenite direct de la purificator de aer.
    Produsul are un senzor care măsoară calitatea aerului. Acesta trimite regulat informații către aplicație prin cloud.

  3. Telecomanda:
    Poți porni/opri produsul și poți schimba modul de alimentare și de iluminare folosind butoanele afișate în aplicație.

  4. Bara de navigare:
    În bara de navigare, poți consulta următoarele informații:
    • Aerul meu: pagina principală.
    • Profilul meu: pentru informații juridice, întrebări frecvente, informații post-vânzare și schimbarea setărilor contului dvs.
    • Programare: pentru configurarea orarului de purificare conform programului tău.
    • Filtre: pentru consultarea stării filtrului și cumpărarea online a filtrelor de schimb.
    • Află: pentru vizualizarea poluării capturate de produs și obținerea mai multor informații privind diferitele surse de poluare.

home page of Pure Air app
Da, poți. Noul utilizator va trebui să descarce aplicația Pure Air. După ce asociezi produsul la rețeaua Wi-Fi casnică, noul utilizator poate asocia, la rândul său, produsul urmând instrucțiunile din aplicație. Procesul de asociere va dura mai puțin, deoarece produsul este deja conectat la rețeaua Wi-Fi casnică.
Informațiile privind calitatea aerului interior se află în centrul paginii principale a aplicației. Datele provin direct de la senzorul de particule și gaze.
home page of Pure Air app

Informațiile privind calitatea aerului din interior sunt împărțite în două părți:
  • Particule și alergeni
  • Gaze și compuși organici volatili (COV)

Valorile numerice corespund indicelui de calitate a aerului (ICA), care poate fi descris drept concentrație a poluanților în aerul ambiant.

Cercul este împărțit în cinci secțiuni și are un nivel de culoare mergând de la cel mai scăzut nivel de poluare la cel mai ridicat. Culorile cercului urmează același principiu al colorării LED-urilor.
Indoor air quality page of Pure Air app
Informațiile privind calitatea aerului exterior se află în partea de sus a paginii principale a aplicației. Acestea descriu calitatea aerului din localitate și nivelul de polen prezent în atmosferă în localitatea dvs.
home page of Pure Air app

Informațiile privind calitatea aerului din exterior includ informații despre particule și alergeni, gaze și COV (compuși organici volatili) și polenul din exterior.

  • Particulele și alergenii: această secțiune furnizează informații despre particulele solide (PM2.5 și PM10).

  • Gaze și COV: aici, este indicat nivelul de poluare cu dioxid de azot (NO2) și ozon (O3).

  • Polen: aici, sunt prezentate informații despre 4 tipuri de polen: de mesteacăn, iarbă, măslin și ambrosia.
    „NAB” este acronimul pentru „National Allergy Bureau” (Biroul Național pentru Alergii), care este cea mai utilizată scală pentru exprimarea nivelului de polen din lume.

Valorile numerice corespund indicelui de calitate a aerului (ICA), care poate fi descris drept concentrație a poluanților în aerul ambiant.

Cercul este împărțit în cinci secțiuni și are un nivel de culoare mergând de la cel mai scăzut nivel de poluare la cel mai ridicat. Culorile cercului urmează același principiu al colorării LED-urilor.
Outdoor air quality page of Pure Air appOutdoor pollen state page of Pure Air app
Amplasează purificatorul pe o suprafață plată, stabilă, din camera care necesită tratarea aerului. Pentru a permite circulația liberă a aerului, evită amplasarea aparatului în spatele perdelelor, sub o fereastră, articol de mobilier sau dulap ori în apropierea oricărui alt obstacol și păstrează minimum 50 cm de spațiu liber în fiecare latură a aparatului.
Poți anula asocierea aparatului folosind una dintre cele 2 metode disponibile:
• Șterge aparatul din aplicație.
• Resetează fizic dispozitivul apăsând simultan butoanele „Lumină” și „Blocare” timp de 3 secunde.
Filtrele de dezodorizare și filtrul HEPA nu pot fi curățate și reutilizate – acestea trebuie înlocuite. Filtrul preliminar este reutilizabil (îndepărtați praful cu ajutorul unui aspirator sau curățați-l cu apă).
Filtrul HEPA trebuie schimbat o dată la 6 luni; filtrul de dezodorizare trebuie înlocuit o dată la 3 luni. Filtrul preliminar trebuie curățat la fiecare 2-4 săptămâni. Aceste intervale de frecvență sunt specificate pentru o utilizare zilnică de 8 ore la viteza 1 și pot varia în funcție de mediul de utilizare.
În primul rând, oprește purificatorul de aer și scoate-l din priză.
Poți curăța dispozitivul cu o lavetă ușor umedă.
Important: Nu folosi niciodată materiale abrazive, deoarece acestea pot deteriora suprafața produsului.
Indicatorul de înlocuire a filtrelor (2) se va aprinde atunci când filtrul trebuie înlocuit sau curățat (filtrul preliminar); vei primi o notificare în aplicația mobilă.

Frecvența curățării/înlocuirii filtrelor
• Filtru preliminar: curăță la fiecare 2 până la 4 săptămâni
• Filtru cu cărbune activ: înlocuiește la fiecare 12 luni
• Filtru Allergy+: înlocuiește la fiecare 2 ani
• Filtru NanoCaptur: înlocuiește în funcție de schimbarea culorii (consultă diagrama de culori de pe filtru)

Aceste valori sunt bazate pe teste în care purificatorul de aer este utilizat timp de 8 ore pe zi, în modul silențios. Poate fi necesar să înlocuiești filtrele mai des, în funcție de calitatea aerului și frecvența de utilizare a purificatorului.
Prefiltrul este singurul filtru care poate fi spălat și reutilizat.
Filtrele „Carbon activ”, „Allergy+” și „NanoCaptur+” nu pot fi curățate și reutilizate, deci nu trebuie niciodată spălate. Acestea trebuie înlocuite la sfârșitul duratei lor de viață.
Efectuează o resetare forțată.
Dacă înlocuiești un filtru înainte de sfârșitul duratei de viață a acestuia, apasă butonul de "Filter" (8) timp de 3 secunde pentru a reseta setările filtrului.
După ce urmați instrucțiunile din manualul de utilizare pentru pornirea aparatului, asigurați-vă că priza electrică funcționează prin conectarea unui alt aparat. Dacă în continuare acesta nu funcționează, nu încercați să demontați sau să reparați dumneavoastră aparatul, ci duceți-l la un centru de reparații autorizat.
Nu utilizaţi aparatul. Pentru a evita orice pericol, duceţi-l
la un centru de service autorizat pentru a fi înlocuit.
Verificați când au fost curățate și înlocuite ultima dată filtrele și curățați-le/înlocuiți-le dacă este necesar.
Verificați când au fost curățate și înlocuite ultima dată filtrele și curățați-le/înlocuiți-le dacă este necesar.
Există câteva elemente pe care trebuie să le verifici:
• Parola de acces în rețeaua Wi-Fi este greșită.
• Parola de acces în rețeaua Wi-Fi poate conține maximum 32 de caractere din codul ASCII.
• Pe durata procesului de asociere, trebuie să dezactivezi conexiunea la internet prin date mobile.
• Wi-Fi: aparatul se poate conecta doar la rețele funcționând în banda de 2,4 GHz. Nu este compatibil cu rețele din banda de 5 GHz.
• Aplicația nu indică rețeaua Wi-Fi corectă.
• Trebuie să acorzi aplicației permisiunea de a utiliza funcția de localizare, din setările aferente (doar pentru versiunile de Android mai recente de 6).
• Aparatul se poate conecta doar la o rețea Wi-Fi de domiciliu. Nu se poate conecta la o rețea securizată de birou (prin intermediul unui proxy).
• Dacă problema persistă, încearcă din nou.
Verifică dacă smartphone-ul tău este permanent conectat la o rețea. Poți utiliza o conexiune Wi-Fi sau prin date mobile. Pentru a verifica dacă rețeaua ta funcționează, poți încerca să încarci o simplă pagină de internet.
Purificatorul tău nu mai este conectat la internet:
• Asigură-te că încă mai funcționează conexiunea ta la internet. Dacă rețeaua redevine funcțională, purificatorul se va conecta automat la internet.
• Parola modemului tău de acces la internet s-a schimbat? Dacă da, trebuie să repornești procesul de asociere.
Verifică următoarele elemente:

1) 5 GHz?
Smartphone-ul poate folosi rețeaua de 5 GHz, iar produsul nu o poate detecta.
Remediere:
Smartphone-ul poate rămâne în rețeaua de 5 GHz, dar produsul trebuie conectat la o rețea de 2,4 GHz. Prin urmare, trebuie să selectezi aici o rețea de 2,4 GHz pentru produs. Asocierea va funcționa chiar și după ce vei reveni la rețeaua de 5 GHz.

Notă:
- Asigură-te că modemul tău de internet este de 2,4 GHz sau este un router cu bandă dublă, configurat pentru a accepta frecvența de 2,4 GHz. Produsul nu acceptă banda de 5 GHz.
- Cum pot determina dacă routerul acceptă banda de 2,4 GHz, banda de 5 GHz sau ambele? Uneori, dacă este disponibilă banda dublă, există 2 rețele diferite, indicate prin nume cum ar fi „rețeauamea24”, „rețeauamea24GHz” sau „rețeauamea2-4”.


2) SSID este ascuns?
Dacă rețeaua ta este „ascunsă”, atunci poți introduce manual SSID-ul (numele rețelei) apăsând „Enter SSID” (Introducere SSID).
Dacă indicatorul luminos Wi-Fi este aprins continuu, dar nu poți controla purificatorul de aer prin intermediul aplicației, deconectează-l, așteaptă 10 secunde și conectează-l din nou. Purificatorul de aer se poate reconecta automat.
Verifică următoarele:
• Smartphone-ul este suficient de aproape de produs? Dacă este prea departe, acesta nu va detecta rețeaua Wi-Fi a dispozitivului.
• Ai apăsat butonul Wi-Fi? Punctul de acces Wi-Fi oprește rețeaua după câteva minute.
• Lumina butonului Wi-Fi se aprinde intermitent? Dacă nu, apasă din nou butonul Wi-Fi timp de 3 secunde.
• Repetă procesul de asociere.

Dacă ai verificat elementele de mai sus și problema persistă, efectuează procedura de mai jos (resetarea fizică a produsului):
1) Cu produsul pornit, apasă simultan butonul „Light” și butonul „Lock”. În mod normal, vei auzi un bip, iar produsul va fi oprit automat.
2) Deconectează produsul, așteaptă 1 minut și reconectează-l.
3) Pornește produsul și apasă butonul Wi-Fi pentru a crea punctul de acces.
4) Mergi la setările telefonului și asigură-te că vezi rețeaua Wi-Fi „AIR PURIFIER XXXX”.
5) Selectează rețeaua „AIR PURIFIER XXXX”.
• Dacă telefonul se conectează automat, elimină această rețea din lista preînregistrată de rețele Wi-Fi. După această operațiune, asigură-te că rețeaua „AIR PURIFIER XXXX” este încă prezentă în lista de rețele Wi-Fi a telefonului.
• Dacă telefonul îți solicită o parolă, anulează operațiunea. Acesta este un semn bun și indică faptul că aplicația se va putea ocupa de acest lucru.
6) Revino în aplicație și repetă procesul de asociere.

Nota 1: Pentru anumite modele de smartphone, după ce s-a conectat la rețeaua Wi-Fi a produsului („AIR PURIFIER XXXX”), este posibil să apară un mesaj care solicită confirmarea că dorești să rămâi în această rețea care nu are conexiune la internet. Acest lucru este normal în acest moment, deoarece te-ai conectat la produs, care nu are conexiune la internet. Conexiunea la internet va fi restabilită odată ce produsul se conectează la rețeaua Wi-Fi casnică. Prin urmare, trebuie să răspunzi la această întrebare astfel încât să rămâi conectat(ă) la rețea.

Nota 2: Dacă ai un smartphone (cum ar fi Xiaomi) al cărui asistent Wi-Fi are o opțiune de comutare de la rețeaua Wi-Fi la cea de date mobile atunci când conexiunea Wi-Fi este slabă, dezactivează această opțiune. Dacă aceasta este activată atunci când smartphone-ul este conectat la punctul de acces al aparatului, smartphone-ul va detecta lipsa conexiunii la internet a punctului de acces (ceea ce este normal în această etapă a asocierii). Smartphone-ul va găsi o altă rețea, iar aplicația nu va putea continua procesul de asociere.
Aparatul dumneavoastră conţine materiale valoroase care pot fi recuperate sau reciclate. Predaţi aparatul la un punct public de colectare a deşeurilor.
În cazul în care credeți că lipsește o componentă, contactați Centrul de servicii pentru clienți și vă vom ajuta să găsiți o soluție potrivită.
Vizitați secțiunea „Accesorii” a site-ului nostru pentru a găsi cu ușurință toate articolele de care aveți nevoie pentru produsul dumneavoastră.
Puteţi găsi informaţii mai amănunţite în secţiunea Garanţie a acestui site.

Purificatorul de aer Intense Pure Air vă permite să respirați un aer pur în proporție de până la 99,95% în casa dumneavoastră, protejându-vă astfel sănătatea mulțumită celor patru niveluri de filtrare descrise mai jos:
• Nivelul 1: FILTRU PRELIMINAR pentru praf, păr, blană
• Nivelul 2: FILTRU ACTIVE CARBON pentru compuși organici volatili (COV), mirosuri/gaze
• Nivelul 3: FILTRU HEPA pentru particule fine (PM2.5), polen, acarieni, alergeni de origine animală, mucegai, bacterii/virusuri
• Nivelul 4: FILTRU NANOCAPTUR pentru formaldehidă